Godafton


Vädret här på andra sidan atlanten är inte det bästa just nu. Regnigt grått och alltmänt tråkigt..

Jaha ja, jobbat idag med. Tog med pojkarna och köpte pärlor och tråd för att göra pärldjur. Min speciallitet.. :)
Har ju gjort en del i mina dagar i Diseröd, jag var liksom något av experten.. ;) Haha..
Annars har jag inte gjort så mycket. Läst lite på aftonbladet.
Funderat en del... Ventilerat mig med Emma lite och mer lär det väl bli. Haha.
Skickat iväg ett mail till Pernilla.. :)
Hoppas även kunna prata med Mamma imorgon lite med om saker och ting.

Imorgon är jag LEDIG!!! Är visserligen ledig hela tiden känns det som men det är skönt.
Tänkte faktist eventuellt kanske om jag orkar åka och träna imorgon!
Vet att dom har en pass som heter "Group Power" som är som body Pump. Dock tror jag inte det är Les Mills koriograferat. Tyvärr. Men man vet aldrig. Är det liknande pump blir jag lycklig. Eftersom det antagligen är den ända träningsform jag kommer kunna träna.. Det och cykel. No Zumba.. :(

Har ju fått ont i ryggen så träningen bör ju återupptas och så vet jag ju att jag kommer må bättre om jag sätter igång med dte! :)


Just det. Fick ett sms förut (och 2 missade samtal), hade glömt mobilen hemma idag. Av en Au pair här i trakten som undrade om jag ville komma och tjinga på den nya Au Pairen som kommer till hennes familj i slutet av veckan. Absolut. Det är på ett himla konstigt sätt man knyter nya kontakter här, Man hörs på Telefon facebook eller liknande stämmer träff och ses. Haha. Genom andras vänner och så. Nice way i think.


Så nu blir det väl att slänga på Step Up 2. Med min blivande man. Channing Tatum...  :P Damn i just say.



Min mus jag gjorde i pärlor förut! :)

Kommentarer
Postat av: jannie

Sötaste du! :)

2010-08-24 @ 16:31:16

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0