Fullt upp

hejsan hoppsan!

Dålig uppdatering igen I know.

Fredagen blev inte riktigt som planerad men men..
Var vid poolen under dagen sen bar det av hem köra till football och så.
Hem igen sen blev det mat på restaurang, Suuper mysigt. Med band ute på terassen med typ Country musik! (preciiis som i filmerna)
Åkte efter det till Starbucks för en kaffe och lite läsning. I like a looot.

Lördagen blev det åka till Westfarms Mall i West Hartford, möta en ny Au pairifrån Sverige, Nathalie. Underbart att slippa tänka och bara prata! Mysig tjej.
Vi käkade lunch på Ruby Thursday. Åt salladsbuffeen med en turkey burger till. Miniformat vilket var bra. Salladen där är galet god! Yummie!
Sen blev det shopping och sådant. Mysigt! :)

Väl hemma satt jag framför datorn och glömde helt bort tiden. Vid 8 messar jag Madeleine om de blir restaurangbesök., strax därefter ringer christiane mig och frågar om vi skall dra någonstans. Madeleine hade sån huvudvärk så stannade hemma.
Så vi drog ner till Plan B här i glastonbury. Tog en drink och satt och kollade på folk och pratade.
Aaah hela detta med usa är ju som på film. Det är galet. Det låter som en klycha men det är så. Allt man ser i filmerna är på riktigt.. Okej inte allt men mycket. And i loove it! :D haha...


Nu är det dags att göra sig iordning.. SKall ner till New Haven och kolla in Yale University!
Och sen.... IKEA!!!! Äta svensk underbar maaaaaat! Oj vad gott det skall bli!! Haha..
Missar dock River tubingen, men efter att ha läst på hemsidan om det så är det nog inte så bra i och med mitt knä och jag inte kan göra riktiga bentag. så skippar det.

Skriver mera senare! :)


Sådär bra bild men bjuder på den! :)

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0