Det luktar skunk!!!

Ordagrant så luktar det faktist skunk! haha....
Har öppet fönstret till mitt rum, och det kom en konstig odör som jag vet att jag känt tidigare men kunde inte placera den.. Men sen gick det upp ett ljus... Det är en skunk som sprejat!! Huua luktar inte gott...
Nåja, en hyffsad rubrik iaf...




Jaja,, igår så blev jag iaf upphämtad utav Madeleine, en tysk Au Pair som bor här i Glastonbury.. Vi åkte hem till hennes hus där hennes Hostparents, och deras kompisar bjöd på Barberque. Eller nått liknande.. Supergod mat med inslag av Argentina som hennes hostdad sa.. Grillad majskolv, biff, fläskfile typ, kyckling och korv, med ris, grönsaker, sallad, bröd och vin.. Mumma..
Efter att ha suttit nere på Madeleine´s rum och snackat en stund så gör vi os siordning för att åka til West Hartford för att hänga och dricka lite öl. Hittar dit och vi går till ett ställe som var nice, satt först uppe på en takterass. pratade och drack öl, sen kom 3 utav hennes kopisar och joinade. Trevliga killar. En av dom brukade häänga i Norrköping på somrarna.. Haha.. världen är bra liten..
Sen lite senare gick vi ner pp undervåningen.. Försökte hitta lite snygga killar som det skall finnas, enligt filmerna.. men så är det faktist inte. haha... inte en riktigt vröölsnygg kille har jag sett än.. :P
Var chill där nere.. kom in en mycket underlig tjej, knallblond and en aningen annorlunda utstyrsel.. haha.. jag ch Madeleine står och pratar om henne när hon tittar på oss, pekar på oss. och vi blir skiträdda att hon typ skall smälla på oss. hahaha.. hon kommer iaf fram och frågar vart vi kommer ifrån. sverige svarar jag, och hon änna. ja men det ser jag på ditt utseende.. hahaha... hon påstod att hon var läkare, vi gissade på rysk sällskapsdam och gift med dj på stället och jobbade även själv som dj emellanåt.. haha skumm tjej...
hem och sova för att senvakna och åka till grossery storen här i glastonbury för att köpa frukostbröd. Madeleine mötte upp mig för att sedan köra till henne.. Jag har kört för första gången i Usa! :D hejja!!!
efter frukosten åker vi till Manchester och the mall. haha första affären vi går in i är......... trummvirvel............... HM.. haha... Fick visserligen bara köpt mig ett par tights men men.. hittade en supersöt tröja och en klänning senare på forever 21..

har hittat 2 par skor jag vill ha, ett par rosa converse. låga varianten, och även ett par färgglada adidas, samma låga variant som conversen.. Båda ligger på 39.99$ vilket är runt 260 kr.. hmm kan inte bestämma mig.. kanske blir båda.. ;) sen åkte vi iaf tillbaka till Glastonbury och hem till madeleine. åt e macka och åkte sedan ner till "city" och drack kaffe med ännu en au pair på Starbucks.. Kom fram ännu en skumm människa.. en gubbe som började prata om alla klieter han hade och att Baseballaget Red Socks var en utan dom, även Yankees, som han var fan av. fan av Yankees med en redsockströja. hmm okej.. han gav oss sin mailadress om vibehövde biljetter till nån match.. frågade även ut oss om au pair arbetet om det är billigt för familj osv. Haha skumm gubbe...

Nu ligger jag i min säng och skall snart sova.. imorgon börjar min första arbetsdag...
Poolcluben 9.00... check...

jeppjepp så är det...

SOm det ser ut nu så blir det Kings Of Leon i West Hartford på Tisdag! :)
Englelskan går kanon med tycker jag. Förstå allt har jag gjort hela tiden, men tycker jag får fram mer och mer ord hela tiden! hejja jasmine...

Sen en sak alla läsare. och ni är en del , lite dåligt på kommentarer va..;)

Soooov gooott,, Eller sovit gott kanske!!?? ;)

Kommentarer
Postat av: Jenni

Dålig på kommentarerna säger du? Ska jag erkänna så är det bara andra gången jag kollar in här än så länge :$ Verkar ju gå superbra iaf?! Alltid härligt med skumma människor att skratta åt ;D Hoppas att barnen är trevliga också bara? Haha

2010-08-02 @ 09:56:23
Postat av: Helena

Jag kommenterar å kommenterar tycker jag! :)

Är fortsatt jäkligt avundsjuk! Å jag vill också köpa massa billiga snygga skor!



Väntar på mer uppdateringar & BILDER! :)

2010-08-02 @ 10:35:37
Postat av: Nathalie

ÅH, Kings of Lion hade jag ju velat se, hm, typ två veckor försenad känner jag mig nu. haha ;) Hur är West hartford? :)

2010-08-02 @ 19:56:57
URL: http://nathaliesbloggg.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Heja heja!

Men lite dåligt med bilder vaa?

2010-08-03 @ 14:44:53
Postat av: Gillholm

Jag är så avvis på dej!!!!!! gaaah, men du verkar ju redan ha det hur bra som helst?! :) Du gör helt RÄTT när du ska gå på kings, du kommer inte att bli besviken!!! :) Sköt om dej J!

2010-08-03 @ 18:39:13
Postat av: Tessanhessan

Vad är det att fundera på, klart du köper båda paren skor..:P

Vi saknar dej här hemma!!

2010-08-03 @ 20:09:55
Postat av: Kungen

Tjoho. låter fett nice. vem var snubben som brukade hänga i norrk under sommrarnadå?? klart båda skorna ska köpas... du ve6 finner du snygga 46er så får du gärna skicka över ett eller flera par;) älskar skor med lite färg dock inte converse;) ahhaha låter som du har d guld i alla fall. får boka skypetid någon dag tycker ja;)



Peace and love

2010-08-04 @ 11:07:49
Postat av: Louise

Har du inte varit ngt med "din" familj? Hur funker det?

2010-08-04 @ 17:27:18

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0