Barns & Noble = Ny bok.

Ja då har denna dagen också försvunnit..

Dagen gick som den gick...

Dagens frukost/lunch/middag blev flötig amerikansk Pizza.. Yummie.. Eller? Njaa vet inte..

Aja...

Efter det bestämmde jag mig för att åka ner till Barns & Nobles och köpa mig en ny bok. Läste ut min gamla idag vid poolen. Gick nog runt där inne i nästan 2 timmar. Tittade på böcker, läste på böcker och letade lite fakta om sverige bara för att.. Haha hittade en liten bok hur man uttalar saker i svenska.. Cool..
också en bo föfr  dom som skall turista i sverige. kom in på västra götaland. och även på Kungälv. Bild på fästningen och så.. :) Nästan så man längtade hem. Men bara nästan...

Efter att ha hittat Dear John boken av Nicholas Spaks, så öppnade jag den och insåg att han gjort maaasssa böcker. Bla The Notebook, Last Song m.m. Tänkte då kan han ju inte misslyckas om 3 av böckerna blivit film och jag älskar dom alla tre. Så frågade vart hans böcker stod. Hon visade mig. Fanns runt 15 böcker.. Hmmm. Hur skall man välja.. läste iaf på baksidan på alla, Hade lagt 5 till "kanske" högen. och den sista boken jag läste på, var uppförlaren till The Notebook. Check, den kör vi. Så längtar till poolen imon så jag kan få börja läsa! :)

Gick in på Stop&Shop med. Unnade mig lite Jordgubbar som jag skall ha til filmen. Så kul att gå runt och bara kika på allting.. Tittade på humrarna man kan köpa. Ganska stora. Gott.. :)

Imorgon kommer min Conslour hit! yeey.

Sen på fredag blir det New York!!!
Gaaah vad jag längtar!!!

Nu är det moovie time.. :)

Dock inte bestämmt mig om det blir snabba cash eller Dear John.




Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0