bad update

riktigt dåligt med uppdatering på mig, jag vet.
Skriver dock dagbok om mina dagar och om det jag inte vill skriva i bloggen.
och det finns en del saker som inte borde skrivas här också. berättar gärna men det är över skype så ni vet! :)

Uppskattar verkligen med alla kommentarer!!! Hejja er allihopa!!!


Louise, Jo jag umgås lite med dom. Men som vi pratade om på skype så förstår du kanske varför! :)
"kungen" haha David din pajas! En tysk kille som hade släkt i Norrköping vart exakt vet jag inte. Haha tänker på dig varje gång jag ser en affärer med sådana skor!! ;)
Fredrik, bilder kommer lite pö om pö. den som väntar på något gott! :D
Hessan, ja jag funderar med på det. Kostar ju ingenting så varför inte... ;)
Nathalie, har bara varit i West hartford Nattetid så vet faktist inte! :D men det är nog bra, skall vara det säger folk.. :)


Annars då.

igår var jag ledig, åkte ändå med K, med barnen till ett slott emellan New heaven och New London, kommer inte ihåg vad det hette men det var lite kul.
Åkte färja över Connecticut river och över till en stad som heter Essex. Mysig stad med nära till vattnet, köpte glass och matade ankorna och kollade på båtar.. Trevligt.

Sen var det tillbaka til huset göra dig iordning, äta åka bort till en affär där Madeleine väntade och skulle plocka upp mig för att köra till Hartford där vi var på Kings Of leon Konsert..
Bra musik är det utan tvekan men underhållningen var sådär.. Kostade bara 40$ med så det var lugnt.
Skapligt trött var jag när jag kom tillbaka inatt. dock kan man ju inte bara somna men det gick efter lite chattande..
dagen idag, hängt på Pool Cluben nästan hela dagen.
Killarna har spelat tennis och haft simlektioner. Jag har suttit och uppdaterat min Dagbok mest hela tiden. Mycket att skriva.. :S


Har fått Skatteåterbäringen nu med! wohoo vad glad jag blev! :)
Skall verkligen köpa dator nu. Funderar liiiite på en mac. tydligen skall dom vara bra men dom är så dyra. Även här. ligger på 899$ som är ca 6500 och det tycker jag är mycket för en dator som jag ändå inte fattar! :D Vill ju ha en rosa med.. Dock hittat Sony Vaion i mini Pc för 2800 svenska kr på best Buy, som har en affär i Manchester. så det är bra!  Rosa är den ju såklart! :D

Annars har det inte hänt så mycket..
Mycket tankar i huvudet...


Imorgon (Nu svensk tid) Fyller min älskling Anton 9 år! Louise har det kommit något kort??????


Snodde bilden av Elin. Hoppas det var okej.. ;)


Madeleine och jag på Kings of Leon.


Mindre söta tjejer! haha...


ursäkta det mycket osammanhängande inlägget! :P

Kommentarer
Postat av: Jenni

Här sitter jag och dricker mitt morgonkaffe och avundas dig som får vara i Usa med nya människor :) Det är kul att läsa dina updates, mindre kul att höra att något är lite fel. Får helt enkelt mötas på Skype någondag så man kan få veta vad som är fel.

Hoppas det inte är ett allt för stort problem.. Det mesta här i världen löser sig :)



Annars får du ha det bra!

Puss Kusin Vitamin

2010-08-05 @ 10:09:19
URL: http://jennirydqvist.blogspot.com
Postat av: Jenni

Ah! Måste ju bara tilläggas! MAC. Utan tvekan. Du kommer inte att ångra dig! Skit i om den är rosa eller inte, den ska hålla också :) Köp en vit ;)

2010-08-05 @ 10:17:54
URL: http://jennirydqvist.blogspot.com
Postat av: CT

Jaaa lägg upp bilder gumman !!! Heja att du skriver i bloggen , men vi ska ju få läsa dagboken sen , WIE !!

2010-08-05 @ 20:40:08

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0