Woohoo

God morgon alla pigga och glada!

gårdagen blev ju jobb. Hände inte så mycket men jag lyckades sysselsätta mig ändå! :)
När jag skulle åka ifrån jobbet fick jag vända i rondellen och köra tillbaka, jag fick för mig att jag hade låst och larmat in någon! haha.. Hade jag inte efter en sväng extra på jobbet! :P

Handlade och plockade iordning här hemma. Gick iväg till Therese en sväng.
Sen var det hem iigen och dega framför tv och film.. Unnade mig faktist Scones igår! Mums.
Slutade memd att jag somnade i soffan. Vadå trött.

Blev också ett samtal med familjen i Usa! :) Nu är det klart att det blir 26 Juli jag åker.! Gaaaaaaaah! Jisses! :)
Måste ta tag i visumet.....

Typiskt att vädret inte är så fint idag bara för jag jobbar kort dag. Damn..

Nu blir det lite frukost och sen åka til jobbet...

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0