Vilken Djungel

Pratat med ännu en familj nu.. En familj ifrån Glastonbury Connecticut. 2 h ifrån Boston och New York.  2 pojkar.. Denna familjen står högt just nu.
Inga tider att passa sålänge jag sköter mitt jobb bra. Den andra familjen jag pratade med skulle jag vara hemma kl 11.. Hmmm känns sådär att vara 23 och vara hemma kl 11.. så kommer nog bli att jag tackar nej till dom.
Detta är som ct sa.. Inte som att köpa ett par byxor som man sedan kan byta bara sådär.. Haha...
Denna familjen skickade ett mail efter nu att vi pratat och dom hoppas vi kommer matcha..
Skall ge det en dga eller 2. Kommer inget bättre upp så blir det nog att slå till! :)



Annars då!
Helgen har varit kanon!
Fredagen var det Kalas hos mickis! Underbara tjejer jag har!  lördagen började med Body Pump sen hem och slappa, sedan till ytterby för tt spela innebandy mot några medlemmar. sen hem i rejserfart och göra sig iordning. Mat på matl och humle. Och idag Jobb och sedan mat hos mor och far! :)

Förövrigt så leker livet just nu!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenni

Ojoj!

Nu händer det grejer. När måste du bestämma dig?

2010-04-12 @ 12:55:19

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0