Tierd

Jösses. varit trött hela dagen idag. från att jag vaknade...
Börjad med jobb. Och jisses sicken träningsvärk jag har. Orkade knappt växla i bilen när jag ¨åkte till jobbet i morse! haha...
men det är ändå gött som bara den! :)
Slutade tidigt och åkte och lämnade bilen hemma och cyklade bort till mamma.. Satt i solen en stund sen åkte vi till city gross och plantagen och kollade på dynlåda på altanen. den dom hade gick ju skapligt isönder när all snön rasade ifrån taket..

Jag hittade en suuuperfin, ja va ska man säga, krona som jag satt en murgröna i! Så fin! :D
Blev tacos hos mamma och pappa också.. MUMS.. sen tv tittande och jag slumra till lite smått...
Nu skall jag faktit ta mig ett härligt varmt bad och mjuka upp min rygg... ;)



är den inte fin så säg!? :)
Skall väl fixa till krukan någondag.... ;)

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0