SOoooooleeeeen

God dag allihopa!

Har varit och kört lite Body Balance nu på morgonen. Skönt. Stack hem en sväng till mamma och drack lite kaffe och tjötade..
Tog med mig spriten jag fick av mamma när hon var ii tysklanf! :) Valborg, inte en droppe skall finnas kvar!! haha... Längtar sååå! :)
Resterande utav dagen...
Inte möe tills jag skall dra mig till stan och jobba!! Yes box! :)
Kanske försöka fixa lite med disignen på bloggen.. I will se..
Äntligen fått polisutdraget ifrån polisen så det ligger i ett kuvert nu som jag skall skicka till Skandinaviska Institutet. Check..

Återigen så kommer det komma en hiiimla massa Au Pair tjöt...
Skall säga nej till en familj. men jag är SÄMST på att säga nej men jag måste.. huua..

Känns helt overkligt! Som det ser ut nu med de 2 aktuella famijerna så sitter jag på ett flyg v 29. Crazy...
Jaja nu skall jag göra nått annat... :P
Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Jenni

OJ! Vecka 29. Det är ju snart. Ganska. =)

2010-04-13 @ 17:32:29
URL: http://jennirydqvist.blogspot.com

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0