NU JÄVLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fick precis ett mail ifrån Au Pair in America på min onlinesida..



Host family calls: Host families will be trying to contact you — this document has tips on successfully answering their questions. Please ensure that all of your contact information, especially your telephone number is correct.




Pratar med Pernilla nu på FB Chatten.. Hon sa att det är bekräftelsen att dom From NU kan ringa NÄR SOM!
Herrejävlar...
Nu blev det helt plötsligt verklighet!!!

är helt skakis nu! Kommer få hjärtinfarkt varje gång telefonen ringer nu!
Haha!!! Coolt!
USA här kommer jag!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenni

What!! Grymt!

Nu ska jag ringa dig några gånger bara för att skrämma dig ;)

Ska ta hemligt nummer och börja samtalet med "Hi Jasmine, My name is Mrs Smith"



ps. nu kommer jag ju inte välja Mrs Smith, jag är ju inte dum.. ;)



Ne, klart jag inte ska, men shit! Nu händer det!

Ha alltid papper och penna med dig!

puss

2010-04-06 @ 14:42:01

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0