Its a beautiful day

Gav mig sovmorgon idag, ingen klocka ställde jag!
Vaknade vid 10 iaf. och då la jag mig strax efter 2.

Börjar nog bli gammal för är inte van vid att vara uppe sent längre! haha...

Jobbkvällen igår var lugn, dom hade bokat av sig ifrån 60 - 25 pers en timma innan vi började, slutade med att dom var 22 st. oc vi var 3 personal + linda!  En del flams måste jag säga! Men kul hade vi,
Sofia var där med sin bebis Jack. Hallegooosingen vilken sötnos!! Höll honom och så liten han var!
Mega söt" :)

Jaha ja.. Nyvken är man, sitter och överväger om jag skall åka och träna med malin eller om jag skall strunta i det.
tror jag struntar i RPM idag, och kör Pump imon! Pump I Like! :D

Nej lite frukost till damen kanske..

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0