Hello tuesday!

grått och småregnigt.. check...

Varit och tvättat hela morgonen..
och den smarta jasmine råkade slänga in en vit handuk bland de svarta. Insåg jag när jag skulle tömma maskinerna! Hejjaaa Jasmine!!!
Det blev inte en sjuk katastrof baralite mörkare! haha...

Sitter och knåpar på frågor.. har en hel del nu.. man skall ju typ korsförhöra och bli korsförhörd! Scary... Väntar på polisregistret... Vill skicka det vidare nu.. Huua.. Börjar blli ritkigt nervös för när dom kommer ringa!!! så måste ha frågorna klara!!

Igår hade jag Jenni på besök! Mycket trevligt alltid lika kul att träffa henne! :)

jobb ikväll. skall faktist bli kul! Malin ringde och bytte tid med mig imorgon. Passande så jag inte blir död imorgon.. dock blir det ingen pump imon..OM jag inte pallrar mig upp på morran ! :)
Kan bli så! ;)


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0