Greatest Saturday in a looong time!

Vilken lördag det var! :)

cyklade ner en snabbis LIndex för att köpa mig ETT plagg... Slutade med att jag kom hem med 4 st. Fast ett var till mamma! :)
sen var det dags för match.. matchen gick piss men sen så..
Hem och duschade, mamma och pappa, sandra och jocke kom och hämtade mig så åkte vi och grillade hos Janne och Louise.
Anton och Elliot kan vara de bästa killarna i mitt liv!!! Gud vad jobbigt det kommer att vara utan dom i ett helt år.!!
Efter mat och kaffe körde mamma mig till bussen och jag åkte till Odinsgatan. Mys med kex ost vin Carolina Agnes Kalle och Samuel. Likie likie. Sen drog jag och Carolina till stan och mötte upp Patrik och hans kompis Johan. Spelade lite biljard och hade en mega mysig kväll....

Man skulle kunna säga att jag är hyffsat lyckligt lottad.
Jo för nu skall ni få höra... Jag har världens Absout Bästa Vänner!!! ♥♥♥
Just nu leker livet så det finns inte! :)


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0