Fallin like raaiiiiiin..

Regnig grå tisdag..
fick i mig min frukost som bestod av knäckemackor med ägg och ett glas apelsinjuice.
Mumsigt.
Har kollat upp med hälsodeklarationen. Får ringa imon och kolla så dom verkligen gör det jag behöver göra.
Ringde kungälvsbostäder om uthyrningen så nu vet jag hur jag skall gå till väga! :)
Imorgon kommer Placement Pack ifrån Au Pair In America. Då kommer jag fatta hur jag skall göra med visumet.

Deklarera fic jag gjort också. Igår så åkte jag till Janne och Louise. Dom hjälpte mig för jag fattar ju ingenting!! hahaha. Trögo!
Får jag tillbaka de jag drog av så kommer det bli en lycklig Jasmine! haha. Dock tror jag inte det!
men men..

Funderar vad jag skall laga för mat.. hmm...
Känner att det är lite lowseason på min blogg just nu. Inte så mycket jag kommer på att skriva om! :P Sorry, om det nu är några som saknar det!? :)


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0