Easter

Påskafton är över. blev en riktigt lyckad dag ändå...
började dagen med träning.. gött som bara den. sen blev det åka motorcykel med pappa ut till farmor.. åkte tillbaka hem. fyy vad gött det är att åka hoj!!!
Sen åkkte jag och pappa upp till romelanda och fixade min bil! Så nu gr min pärla kanon igen.. Huua fruktar för när jag skall göra mig av med honom... :( :( :(
Sen var det hem och göra sig iordning.. Sedan in till staden och käka mat.. Gott var det.. sen vidare till Tranquilo och drac suuuuperb Mojito..
Jag och Anna tog bussen till kungälv, mellanlandade hos mig. och drack lite vin. sen gick vi till Malt och humle. var faktist kul. Var ifs för folket där men det var bra! :) blev efterfest hos mig.. HAHA... Dom gick vid halv 6 tror jag.. Haha crazy.. Men sjukt kul!! :)


Idag har jag städat lite... Kollat på tv och lagat hemmagjorda hamburgare.. Så gott...

ikväll blir det bio! Shutter Island! Yeeey. den är nog grym! :)


(Åt godis igår!!!! Men det var inte ens gott, Yes! ;))


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0