Aaahhh

Jag blir så trött på mig själv..
Jag är så trött. Vrit trött sen jag vaknade idag och ändå sysselsätter jag mig med saker..
Ta hand om dig själv Jasmine!!!!!


Pappa och jag var iväg förut och kollade på en dator, hittade en jag tyckte var bra.. Men nu hemma när jag klämt och kännt på den så känner jag, Nääee. den var inte riktigt vad jag kände för.. så blir att lämna tillbaka den imorgon.. Tur man kan ta hem och känna av läget!! :)

Skall lägga mig nu iaf..
Ställa klockan imorgon och se om jag orkar spinna imorgon.. Hmmm...
Måste ju träna men får se om jag pallar rent av imorgon.
Jobb imon eftermiddag i Centrum... Hmmm.....

En trött Jasmine Checkar ut....

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0