A Free Evening

Vad hände? ledig, en kväll..
Skall göra så lite som möjligt faktist. Gav mig själv träningsledigt idag bara för det.
Får lassa på ännu mera imorgon på pumpen och köra lite cross efter kanske. Jepp jepp..
Jobbat har jag fått gjort idag också. Morgonen, hunnit med en kaffe hos Anna och mat här hemma.

Skall bli en sådan gnällkärring nu också. Grannarna ovanför brötar nått djävulskt dag som natt. 3 pers i en lika stor lägenhet som mig. Lyckat, och alkolister.. Jippiiiieee. Så nu jäklas skall det ringas störningsjouren vid minsta lilla. De 2 andra som bor där har blivit vräkta 2 gånger redan..  HAHA...

Och så vill jag åka iväg till staterna typ, NU! :)

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0