3 families has show there interests so far..

ja herre gud..
varje gång jag går in på mailen så har jag nytt mail ifrån någon familj..

en i Lorton, Virginia. 2 barn. Flicka på 9 och pojke på 7.
En i Summit New Jersey, 3 barn, Flicka på 10, och 2 pojkar på 7 och 3,5.
Sen en till familj då med 2 pojkar som jag ine vet vart dom är ifrån än...

Fick ett samtal förut också! haha skapligt skakis blev jag när jag såg ett nummer på 633537 siffror!

Kommer nog bli en hel del au pair uppdateringar nu kan jag förvana! :P
NU skall jag sova...  Godnatt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Åh, gud! Vad roligt! Hoppas att du hittar en bra familj nu!

Vill veta allt! Uppdatera hela tiden, för min skull! ;)

2010-04-10 @ 09:34:07
URL: http://jennirydqvist.blogspot.com

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0