-7

God afton allihopa...

Långfredag idag...
Vart umgåts med mina föräldrar hela dagen idag! Det är kul! :) Min pappa är bäst. Shit vad jag kan skratta åt honom.
käkat lite påskmat hemma hos dom. Vart dock mätt på bara 2 ägghalvor, lite lax, räkor köttbullar och prinskorv...

Imon är det påskafton! Wehooo.. Som vilken lördag som helst! :P haha.
Har iaf 2 påskägg att ge bort... Sen gjorde jag det bästa man kan göra. Plockade en påse godis till äggen. Var inte det minsta sugen och det blev över då jag lagt i äggen. Sen har jag fått en påskkanin och godis av mina grabbar. Inte ätit en godis än och är har inte bestämmt mig om jag kommer göra det nu under påsk heller..
Nu på måndag är det 12 veckor sen jag senast åt godis! har ätit kanske 5 chips på det med.
Sen märks det också! So far är det 7 cm i midjemått. Det känns bra och ger mig ännu mer motivation till att skippa godis och träna mera. Samt att jag inte är det miinsta sugen på att festa längre..Jag är tråkig jag vet men det är så det är! :)

Funderar på att ta ett glas rosé och titta på avsnitt 18 av desperate Housewives! :)
(Vin får jag dricka  på min diet;))

God natt folket och Glad Påsk....

Kommentarer
Postat av: Jenni

JÄKLAR, du är så duktig! Beundransvärt Jasmine!

Jag vill komma och hälsa på dig i nästa vecka! Hur ser tisdagen ut för dig?

puss

2010-04-03 @ 18:35:29

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0