Underbart höstväder!

Varit kanon höstväder nu de senaste dagarna!
Kallt, soligt och härligt! Och med underbara vänner an det inte bli bättre...

men det ger sitt med. Låg ju dålig i helgen.
Sen så kom hostan nu i veckan och igår kväll kom denna förbannade förkylning!
Hostade igår kväll så jag fick ont i halsen!
Vaknade i morse och kunde knappt prata. Så sjukanmälde mig.
Och dom hade tyf förstått det för jg har inte låtit så bra det senaste! hehe...

Kanske det är svininfluensan! haha.. Cool.

Dagen idag tänkte jag skulle bli superlugn..
Skall dock ta den röda rejsercykeln till Apoteket och stor shoppa lite.. och sedan mot maxi och köpa lite som man kan göra något gott på. Det får man när man mår lite halv kass.. :P
Imon är man ledig med. Bra.  Men dagen imon får man ta då! nu skall jag focusera helt på mig själv idag! Kanske ett varmt bad idag igen! I LÖÖÖÖVE!
!
Ja det är min dag! haha. enjoy!!


Me and my lovey Michaela!♥

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0