Tonight gonna be a good night

Ännna lite längesen jag uppdaterade...

Igår var det jobb och sedan in till stan och möta upp Carolina. Strosade runt i stan, fikade och gick hem till henne en stund.. sen tog vi vagnen till liseberg och kollade på Jossan när hon spelade handboll! hejja dom att dom vann! :)
Efter det åkte jag och Carolina till Lilla bommen och den godis affären. JÄKLAR vad godis! haha. mycke blev det- Mycke är kvar. Åt kanske 10 godisar sen var jag trött på dte.. :P


När jag sedan hade tagit bussen till kungälc och skulle gå hem. så är det typ ett gäng på 20 typ 16 åriga fjortisfulla tjejer och killar. Hejja kungälv! HAHA...

Gammal som jag är så la jag mig när jag kom hem och sov nog redan halv 1.

Tvättat nu hela morgonen.. SKall nu snart göra mig iordning. åka och byta bil hos mamam och pappa. Pappa skall greja med min Sune!
Sen skall jag och Ct till Allum och kolla jacka till henne! sedan ikväll blir det party!! Hejja vad kul! :D


Nu skal jag bädda och göraa mig iordning! ha det gott Haj!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0