Start of a new week.

Då var denna helgen slut..
Även min förkylning och hosta börjar avta mycket och är sjukt skönt!
Har som mål att träna på Tisdag!! Så hoppas verkligen det blir ännu bättre!!!

Ja men helgen har ju varit trevlig iaf!
Innehållit vänner, vin ost kex båbär och hallonpaj och stögande i den stora staden Göteborg!

Fick köpt mig en jättefin jacka! Som jag inte hade tänkt att köpa alls men Carolina hittade den och den satt som en smäck!
Känns inte riktigt nice att traska runt i Göteborg i Vinter i rosa snowboard jackor med döskallar och granater på..
är ju dresscode bara för att kunna gå där typ.. Lär ju få massa blickar om man skulle göra det..
Tacka vet jag sälen där man kan gå i en jacka med 20 mönster och färger i och det är bara snyggt! I looove it!!!

Jaja., Men annars då...
Skall väl lägga mig eller kolla på en film eller något..
imon börjar arbetsveckan igen...
yes box.
Hej då.

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0