Söndag

ja då var även denna veckan slut..
Tokigt fort det kan gå..

Helgen har varit kanon! Umgåts med mina allra finaste vänner!!
Började gårdagen med att hämta upp Carolina så vi åkte till Allum och kolade lite och så.. Hon fick köpt en jacka! :)
Hemmåt bar det av senare och göra sig iordning..
Blev upphämtad utan Jossan och åkte in till gbg..
Blev massa vin och kanonsällskap! sedan kom även handbollsbrudarna! :) Kanon kul!
Jag och Ct fick byta skor när vi kom till kungälv. hon hade så ont i fötterna.. stackarn.. Så jag stapplade hem på på tok för höga klackar istället hahaha.. Somnade gott och sov länge.. niiice...

Så idag har jag faktist lyckats städära här hemma.. så det är fint! :)
Kollat ensam mamma söker nu och nu satte jag på Åter till Cold Mountain! Somnade sist jag såg på den men idag är jag inte lika trött.. :P

Ja annars har jag väl inte så mycket att skriva..
Mer än att jag längtar något fruktansvärt till PINK och även 2 veckor efter det!

Älskade sälen!
hur skall jag klara vintern här hemma? :P

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0