Sömn? vad är det...

Hemma ifrån träningen nu..
Gick inge vidare. Har så brutalt jävla ont i benhinnorna!!!!!
Vet inte vart jag skall ta vägen!

Jaha... regnet ÖSER ner.. men det är ändå mysigt! :)
Tur jag hämtat regnkläder till dagis..

Skall väl försöka somna snart...
men imorgon blir det dubbelpass.. har 2 timmar och 45 min emellan...
Men tror inte jag får någon ro till att sova iaf..
BORDE gåtill maxi och köpa stövlar, BORDE gå till imeo och kolla benhinnorna om jag behöver inlägg eller så.
Men orkar jag det imon. Kanske åker till stan och bara är, eller kanske en fika med någon vän.
Det som jag tänkte gick inte! OTIPPAT!!!!!

Och efter Universeum imon så kommer jag väl vara hemma vid 1 halv 2 kanske..
upp 7, jobba 8-14, och halv 4 skall jag hämta mina underbara grabbar Anton och Elliot! Såååå längesen jag träffade dom! som anton sa när Louise frågade när han tyckte jag skulle hämta dom, "Jag skulle önska att Jasse kom kl 2"
Åååh älskling!!!
Sen iaf efter dom så skall jag åka och träna. och då är man hemma vid halv 11. och i säng sent..
Upp tidigt och jobba till 16. Så på Lördag morgon kan jag sova! Yey! :D Men då skall man jobba sent iaf! HAHA..
Looooooove to work!!!


Jahaa ja det var väl allt ifrån nu!

Och även vad som hänt så vet jag att jag har ett sjukt bra liv!
Jag trivs med det! Men det är klart man funderar ibland.
Men jag har mycket! och vad har en annan Egentilgen!?



Kommentarer
Postat av: ...

Du vet att jag finns här för dig gumman !

2009-10-07 @ 09:51:05
Postat av: jannie

FÖRSKOLA!!! ;D



Glad att du trivs o mår bra här hemma! får fixa ihop en tvtittar kväll snart igen :)

2009-10-07 @ 22:45:41
Postat av: Karro

Så kul att läsa jasse att du mår bra här hemma!!!

Måste hinna ses snart gumman. Gud så du jobbar mkt, redig du är! :D



Pöss på dig

2009-10-08 @ 21:28:32

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0