Sådär precis som att man vore kär!

Jag har denna känslan i kroppen.
Precis som att jag vore sådär sjukt kär. Där man vill umgås med personen. Längtar så att det gör ont när man inte är där..   Ja men precis som att man vore kär!


Och nu kommer då avslöjandet......


Tandådalen... För inte trodde ni väl att det skulle vara någon kille!? haha..
Nu när evenemangs inbjudningarna på Facebook kommer ifrån HC, Wärdshuset och så kommer.
Folk uppdaterar sina statusar om Sälen, Malungshem bla bla bla!
Det är nu jag börjar fundera på VA FAN JAG SKALL GÖRA HEMMA!!!!!
När Tandåådalen och Sälen finns. Det är en liten smutsfläck på kartan men oooh vilka minner och vad kul man har...
Så  sådant här kommer återkomma i min blogg då och då!
Så gilla läget bara! Det är bara en kris! ;)
Jag vet att jag kommer hänga i sälen i vinter iaf! I just Know it!
Är ju är ju ledig på helger! ;)



Järpstigen 10♥

Kommentarer
Postat av: caroline

du vet att du allltid har en plats att sova :)

2009-10-30 @ 15:22:34
Postat av: Karro

Å järpstigen.....

2009-11-08 @ 08:31:47

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0