Regnig lördag!

men jag är glad iaf! :)

Fått sålt min bokhylla + TV!!!!!!!!!!!!
Så har varit på Ikea idag med mamma och handlat upp pengarna! haha...
Näe men jag köpte Tv bänken jag sagt att jag skall köpa när jag fått sålt bokhyllan..
Så nu blev det så! :)
Blev en hylla, Ljus och matta med och ändå har jag 100 kr över utav vinsten! ;)
haha..
Men har ju ingen tv nu bara.. :P
Skall få mamma och pappas gamla tills jag köper en platt!
Så hoppas dom kommer förbi med den senare idag när jag åkt och jobbat...

Så den står här när jag kommer hem inatt! :)


Arr på Universeum idag me.. Tydligen skall Jan Johansen komma och även Eurovision vinnaren för 2 år sen, Malta? Någon som vet vem det är????????? Denne skall tydligen flygas in (ryktesväga)


Sååå jaaaaa. tänte kolla på tv, men det gick inte.. Så får koppla in den externa hårddisken och kolla på datorn istälet.. Har ju gossip girl där! ;)

Laga lite mat med tänkte jag!
PUSS på det !

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vad roligt att du hittade min blogg! =D

Ah det känns som om det finns chans till ännu ett besök innan sommaren!

2009-10-03 @ 20:15:19
URL: http://urkass.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0