Onsdag kväll

Lill lördag för vissa..
Lyssnat på melissa horn nu sen klockan halv 5 typ. förjävla bra måste jag säga.
Vilka texter...
Annars har jag bara jobbat idag.. Handlat lite och plockat och fixat här hemma..
Tänkte att jag skulle ta en varm dusch bara. Inget bad idag tänkte jag... Slutade med att jag satte mig ner i badkaret och tillslut la mig och satte i proppen! Hur skönt som hellst!
I loove my bath tub! :)

Skall sätta på lite potatis och sådant till matlådan imorgon...

Sen blir det en god kvällsmat och mys i soffan!!!




När man känner att det börjar bli uppförsbacke och funderingarna kommer.
Så tänker man på sina underbara vänner och undrar hur just jag lyckades hitta sådana?♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Just för att du är så UNDERBAR <3

2009-10-29 @ 16:57:23

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0