mysmorgon

Gick upp vid 8 för att jag skulle börja jobba kl 9.. Alltså nu...
Nu ringer Jessica och hon och linda tror att dom sagt fel tid till mig.. :P så börjar någ kl 1 istället!
haha... men nu är jag ju uppe iaf! :P Skulle det vara så att den som skall jobba nu kl 9 inte kommer så skulle dom ringa igen! haha..  och nu ringde dom! Börjar halv 11 istället! :P Nu blev det ordning på torpet!
så får mysa ner mig i soffan och kolla nyhetsmorgon då! =)
Kanske en kopp te eller en kopp kaffe till morgonen till ära!
Opps.. liite för mycket Svensson på mig! :P


Älskar ICA reklamerna!
Ulf visar Jerry hur saker och ting skall vara. och Jerry går till Stig och säger "Ulf mår inte riktigt bra va?" och pekar på huvudet. "näee, han gör inte det" svarar Stig!
ÄLSKAR DOM



Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0