Melissa Horn

Är en artist jag inte lyssnat på så mycket.. men jäklar vilken röst och vilka låtar! underbara!!!
Väntar på att cissi skall komma in på msn och skicka massa låtar! :)

Blev en långfika som var mycket trevligt.. Stort bra till oss som ses mycket! Inte som all andra år då vi säger det och ses en gång innan det är dags för nästa sommarhöjdpunkt! Sports Camp!

Nu när jag satt på bussen hem förstod jag verkligen att jag skall på pinks konsert..
Satt och lyssnade på radion på mobilen och då gjorde dom reklam för hennes konsert i Ericson Globe! och jag skall dit! så jäääkla grymt.! så byttte faktist ut melissa mot pinks äldre skivor! lika bra dom som den nya! :)

Waaaoo! Blir en bra höst det hör ju jag det!

Såg allas våran Mattsan på stan idag med! haha...

Börjr verkligen få riktig Ågren att jag inte skall upp till sälen..
Vem skall bo i mitt rum som jag bott i i 2 vintrar, med "min" säng och mina speglar och hylla! :P abuuu...
Men Caroline har lovat mig sin överslaf så här blir det pendling till sälen! :)



Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0