Jobbaholic!

Sitter hemma nu efter en bra dag ändå!
Jobb först på Bikupan, 06.15-08.45. Sedan drog jag och Sune hemmåt och sedan mot floraparken, 09.00-17.30.
(kalla mig dum men jobbar man så skall man jobba länge) =)
Hem till mamma och pappa med en påse bullar! :D
Åkte hem med rengställ och en kastrull och en kruga och blekmedel till kläder.
Handlade championer på Skafferiet och åkte hem..

Duschade och diskade. fick besök utav först Sofie, och sedan Jannie.
Kollade hollywoodfruarna och åt bullar..
nu har dom åkt och jag ställde mig och lagade mat tills imon!
Stekt fläskfile, potatis och championsås! Jääkar vad gott det skall bli imon! Längtar till Lunchen! :D

Ja det var min dag..
Diskuterat Det med mina underbara vänner!
Ni är verkligen Guld värda!
Nu skall jag lägga mig i sängem och hoppas somna fast jag inte är trött..
PUSS

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0