Hemmaaa

hemma ifrån jobbet nu.. Taxi med Linus hem igen!! :)

Var ett så kuuuul arr idag!
Melodifestival klubben hette dom..
Haha ochh det var ett gäng verkigen melodifestival fantaster!
130 pers varav kanske 70 var killar och 65 utav de bögar.
Haha.. Och det var så roliga människor! Riktiga sådana med handen och glitter och glamour och den mesiga rösten! men jättetrevliga...
Jan johanssen och kiara (?) ifrån malta var där och sjöng.

Kuuuul! :)

Så nu har jag duschart och skall försöka lösa det med datorn nära mig så jag kan kolla på gossip girl nu när jag inte har tv! haha vadå lost!!! :P
Men imon skall jag se till att jag får en ! :)

Nu är det dags att krypa ner i sin renbäddade säng!
I Looooove!!!


Just de... kollade skistars hemsida, på webbcamen! Och det är huuur mycke snööö som helst i Sälen!
Mitt paradiiiiiis!!!! ♥

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0