Bada bada!!!

precis hem kommen ifrån Maxi där jag handlat lite små grejer..
Fil har jag köpt. Vart så sugen på det så nu blev det så! haha..

och på Maxi träffar jag kusin Lisa med kille och när man precis träffat dom så kommer Anton och Sara magnusson in. Anton som jag inte träffat sen förra sommaren! Så kul att träffa honom igen! :D Underbar kille..
Men så typiskt att man skall springa på folk man inte träffat på megalänge samtidigt! Lisa får jag ju dock träffa på Måndag igen :)

Nu håller jag på att tappa upp ett bad! Härligt!!
Sen blir det slapp och så! niiice! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja då blir det ljusparty. :) Himla trevligt faktiskt!

2009-10-22 @ 21:15:47
URL: http://lisa-rydqvist.blogspot.com

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0