vill igen

Tisdag idag.. Igen får man väl säga.. Förra tisdagen så traskade vi runt i stockholm!!!
Och efter det var det PINK! ååh vill igen!!!!!!!!!

jobbat idag med.
Nu skall jag chilla och sedan på kalas..
Hoppas jag hinner till träningen med.. Vill! men vill på kalas med och träffa mina godingar! :)

Ensam mamma söker sucker man  är så såg jag på en kompis bilder på Fejjan att Oscar och Helena har förlovat sig! Får väl hoppas det håller där då. haha..

Måste tänka på matlååååda tills imorgon! Bllääää vad tråkigt det är att tänka på det! :P

nej nu skall jag slappa..

Kommentarer
Postat av: Jenni

Jo, det är fint. Jobbar men är mest ledig ändå :)



Tog det lång tid att få tillbaka den blonda färgen för dig? Jag tänkte kanske göra blonda slingor i håret, för att gradvis göra det ljusare igen. Tröttnade på det röda direkt.. :) Gjorde du det hos Ansa eller?

2009-11-17 @ 19:30:59
URL: http://jennirydqvist.blogspot.com

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0