vad händer!?

ja jisses.. Jag tänkte att efter jobbet skall jag göra det och det och det och det och det....
Och vad hinner jag med. Ingenting!!!!!!!!! haha..
Skkulle jobbat till 1 idag, men Jessica vart sjuk så fick jobba till4, som blev kvart över fyra!
Hem med bilen till mamma och pappa. ( Besiktigade Sune idag, och vilken bil jag köpt. en 97, alltså 12 år gammal och helt felfri!!!!!!! )
åkte med mamma till hälsokostbutiken, sen gick vi i kungälv en stund. Visade  vilken parfym jag vill ha i julklapp! :)
Åkte sen til Kålle och Margita, fikade och jag lekte med Jacky.. sen fick jag pizza av mamma och pappa, nu siitter jag här..

TÄNKTE att jag skulle kommit hem och städat lite, tagit mig ett bad, kolla One Tree Hill, Desperate Housewives, gossipgirl. laga mat. och vad har jag gjort! NADA! Och imon skall jag jobba sen på onsdag kanske tiden finns men då skall också tiden där läggas på ANNAT!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Nee om man kanske skulle försöka göra något vettigt.. Fast kanske tar det på Onsdag. men då är det fullt ös. Städa, *****, bada!!!! :P


Här är bilder på en klocka jag önskar mig i julklapp! :)

Den Cerisa är ju högst på listan, men den vita är fin med! :)

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0