Trött som bara den!!!!

Precis ätit lite Pannkakor.... Gott var det!
men nu fick jag matkoma!
är trött hela tiden nu.. :S
Sover inte alls bra på nätterna. igår la jjag mig ändå tidigt..
Somande nästan direkt men vaknar på natten och kollar på klockan.. vaknar säkert 3-4 gånger och när klockan väl ringer är jag trött ändå.. Inte bara så man r på morgonen utan verkligen trött..
Ussch! men imon börjar jag inte försen kl 9 så då får jag ju sova till 8 iaf! :D

Känner också att min blogg blivit lite deppig. Vad tycker du Carolina? är jag för negativ!? ;) Haha...
denna helgen kommer bli grym iaf, I feel it inside! med eller utan sömn!!!
och tisdag Herre min gud! Då är det draaaaag!


Förresten, Imorse när jag skulle till jobbet SNÖADE DEET!! Det var lycka att de de vackra underbara flingorna!♥

Kommentarer
Postat av: jannie

Hoppas termobyxorna åkte på! ;)

2009-11-05 @ 22:25:11
Postat av: CT

Jag älskar din blogg Jasmine =)

2009-11-08 @ 19:16:19

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0