Tisdag

igår fic jag ett riktigt ryck.. Storstädade hela lägenheten.. rensa ur skåpen i köket, sorterade, torkade alla ytor, dammsög moppa golv ocg städade toalette!! Jisses!!! men nu är det fint och jag håller på och tvättar. Allt är fräscht! :D

Jobbat klart för idag med..
Funderar på om jag skall ta mig en promenad lite senare.. Skulle kanske vara skönt...
Började kolla på One Tree Hill igår, säsong 7. Jääklar vad grymt det är!
S skall se klart på det senare idag! :)

Pratat massa med Micke Service på fejjan chatten.. 3 dm snö, första lunchen hade han käkat på Wärdshuset idag. och fått igång Poman! Skjut mig istället!!! Detta är tortyr, självförvållad bara! :P
men jag trivs Fortfarande i Kungälv och Göteborg.. och det är ett stort plus!!!
Har grymma vänner så man kommer klara vardagen! :)

EN VECKA TILL PINK! helt sinnes! Så jävla ball det kommer bliii!!!


Jag i Juniorparken.. ♥

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0