Tandådalen Järpstigen!

Jag är tillbaka!
I mitt rum, i min säng, i min stuga. i  mitt paradis.. Tandådalen sälen!!!!
Det känns heeeelt sjukt!
Efter en roadtrip med Carolina!

Kom in i B stugan på järpen och bara ropa hej! Carolines grimach var grym! haha...
Faan va underbart att få träffa alla HÄR igen.
Åkte vidare till Wärdshuset och hälsade på massor med folk. Massa skistar med! Kul som faaan att träffa dom!
Petra var där med! underbart att träffa henne igen! :)
Kul att höra att både hon och Petter verkligen vill att jag skall jobba iår igen! men tyvärr.. men kommer faaan att åka hit mycke! :)

Så imorgon blir det häng för mig och Ct på wärsan hela dagen.
Kvällen blir Hoffmaistro på Högis! yeeeey!
Dock finns här ingen snö! Kul skidtestar helg! :P Brädan är med men får se om det blir några åk!

Nu skall jag iaf somna i MIN säng!
ååh va underbart! detta blir en bra helg!!!

JAG ÄLSKAR SÄLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0