Måndag morgon

God morgon!

ja dags att kila iväg till jobbet snart, eller om 40 min! :)
Tänkte berätta om min helg som varit!

Började i fredags med först middag på "Krogen" med handbollstjejerna, efter sådär bra mat men bättre alkohol bar det vidare till Tre Kockar. Woohooooo!! Haha. Men vi hade faktist kul, kan berott på att vi var 15 fulla och glada tjejer, annars känns kockar lite si sådär..
Blev gansa tidig hemgång tydligen Pga Hicka och lite trötthet! haha. Råkade hala i trappan så fick en fin samling blåmärken i deverse kulörer och storlekar! HAHA!!!

lördagen var bara att kliva upp och ladda för match ( eller ladda och ladda)
Vi var ett gäng bakfulla brudar, den ena hade energi 1000 medans en annan hade energi - 1000! HAHA. Carros underbara danser under Prebens pepptalk! Jag dör vad jag skrattade. Bättre blev det när vi gick in i hallen och möts av en varm kvav vägg! Gaah. Carro i farten igen och säger det är lika varmt som i ...... (afrika). Hon kom på sig själv när hon tittade in i hallen och det var en del mörka och påskdamer! så klockren!
Vi vann matchen iaf! gött var det! :)

Lördagen blev en fest till på Odinsgatan! Dock inte en droppe för mig..
Men var inte hemma försen kl halv 3 ändå. Sjukt kul! massa Sälen peeps. UNDERBARA MÄNNISKOOOOOR!!!!!
Aaah så det var bara en underbar kväll dte med!

Och igår gjorde jag nada tills pappa hämtade mig och vi åkte till Farmor och Farfar och käkade tårta och så.!
Muums, hem och fick även en pizza av Pappa! Bästa pappan tillhör mig!!
Summan av kardemumman är gryym helg!

Sen imon blir det PINK!!! Woooooow!!!
Globen här kommer viii!!






Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0