Helgen är över

Ännu en helg har gått, har gjort så lite som möjlligt och tycker det varit sjukt skönt! :D
igår var jag och mamma på Rusta och ÖB. köpte lite små skit! Bra och ha grejer! :)
Sen var det bara hemmakväll med mig själv. somnade i soffan redan halv 10! :O haha. men ooh vad skönt. var dock vaken en stund till efter jag vaknat då och bäddade ner mig i sängen och satte på en film.

Idag var det handbollsmatch!
Vi Vann idag igen! hejja, 18-16 och min måltorka är äntligen över! wehoo!! 4 blev det idag och det satt gott! :)
Ct kom till matchen lagon till att den var slut! ;) men hon åkte med mig hem iaf, köpte Thaimat och grejer till maräng swisch. Jossy kom förbi med och vi kollade på The beach...

Skall nog ta mig en scones som är kvar utav de jag bakade i morse. MUMS vad gott det är! :)
Näe ha det gött gott folk!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0