God Kväll

Ja nu sitter jag och gluttar på Greys.. Egentligen är jag så sjukt trött samtidigt som att jag är uttråkad på någe vis!
Baaaaah. Borde gå och lägga mig så jag r utvilad imorgon! :)

Lagat ljuvlig korv och stroganoff idag! mums!

Vi tröttnade ganska fort på maten som fanns på menyn på Pulsen så vi hittade på lite annat. Tex en dag när vi fick lejt skoterkillarna att åka till Wärdshuset och hämta ris! så att jag kunde laga just korv och stroganoff med ris.. Sen fick dom självklart det som p-mat då! Mycket beröm var det! :D


Annars har det varit en sjukt kall dag. Kall men ingen snö.. :( Jag skulle bli så lycklig om jag fick se lite snö live! Skulle det snöa så skulle jag ta på mig termobyxor, mössa, jacka och bara gå ut och vara!
Snö kan vara något av det bästa jag vet!!!!
Finns en lampa utanför mitt fönster som jag kan kolla på och där man ser bra om det skulle snöa! Tittar hela tiden! ;)

nu skal jag nog faktist lägga mig...
Puss och Godnatt gott folk!


LYCKA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0