fredagen den 13

Otursdagen sägs det. Dock vad jag kan komma på har jag inte haft mer otur just denna dagen..
DOCK, hade jag en fruktansvärd dröm! :S Drömde att alla mina vänner slutade umgås med mig och när jag frågade varför så sa dom att dom bara låtsats att dom var mina vänner men att alla egentligen alltid avskytt mig.. Huuuua..
Hoppas verkligen inte alla säger så typ imorgon!!! :P haha....


Idag har jag hunnit med mycket!
Har jobbat på morgonen. hem till mamma och lämnat tvätt och hämtat bilen.
Agnes kom hit sen åkte vi upp till Sandras skola.. Hälsade på de 2 kalvarna som föddes igår, SÅÅÅÅ mjuka och mysiga! Vill Ha! Sen på de äldre kalvarna med! Haha.. Dom åt upp jackan nästan! haha. Sjukt söta!
Mötte upp sandra och åkte bort till hennes foderhäst, Borsta och hade oss. sedan red agnes bort en bra bit, jag och sandra promenerade. Och det SNÖADE massor och jag var sjukt glad! Även jag red! weeho! hästen var snäll! :P haha..
Sen så har jag ätit gratismat hos päronen och handlat.. NU kollar jag på Idol men funderar faktist på att lägga mig efter det med en film i dvd! :)



Kossan vill äta upp mig!


En annan ville äta upp Agnes!!


Dom andra var sjukt söta dom med! :)

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0