Bilder

Ja här kommer lite bilder på min nya frilla! I like it! :)





Ja jag är nöjd.. :)
Köpt nya hårnålar så jag kan få upp håret imon! hhahaaa...


I got a feeling! ;) ;) ;)

Ahh, Riktigt härlig känsla i magen! Vill bara skrika ut det! Men får akta min tunga och vänta lite! ;)
Har nu också fixat sovplats i Sälen v1. :) Hoppas det itne är några jobb här hemma bara! :P

Tillbringat dagen med Carolina.
Lyssnar på Marre när hon sjungt Gospel i Nordstan!
Sen strosat runt i KYLAN, Underbart, Chillat med Anna Westerdahl med! :) Trevligt.
Sen åkte vi hem till mig och kollat robinson och mysr med naturgodis och apelsin! Mums!!
Men nu skall jag fortsätta kolla på Sunes Jul som jag köpte i förmiddags! Så sjukt bra! haha.



Kommentarer
Postat av: Jenni

Det blev ju jättebra! Vilka fina färger i håret, ser så naturligt ut! Mycket snyggt!

Och du vågade klippa dig kort! Modigt! Blev ju jättefint!

Kram kusling!

2009-11-22 @ 13:15:58
Postat av: Lisa

Vad fin du blev i håret Jasmine!

Kul att du vågar klippa det så kort!! :)

Himla fint! Hoppas att det e bra med dig!

Kramkalas kusin.

2009-11-22 @ 14:32:46
URL: http://lisa-rydqvist.blogspot.com

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0