Barn och deras kommentarer!!!


Hemma ifrån jobbet nu...
Haha En liten tjej på jobbet sa en så klockren sak förut..
Stog och kollade på mig.. och frågar sedan,

" har du någonting i magen? Näe de har jag inte , ser det ut så frågar jag tillbaka, och hon säger igen, mmm fast då är du bara lite tjock på magen"


Hade det varit någon äldre som sagt det hade jag tagit illa upp.. Men det kan man inte nu när det är en lliten tjej som sa så! haha. Sjukt kul.. Ärlighet varar llängst! haha..

Nu blir det chill innan det är dags att göra sig iordning....

Kommentarer
Postat av: jannie

haha fan vad underbara dom är ibland! har också fått en komentaren en gång! ;)

2009-11-07 @ 09:58:18

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0