Baaaaah

Känner mig sjukt uttråkad..
Vet egentligen inte varför! :P
Hungrig också!
Funderar på att dammsuga lyan lite och kanske gå och handla lite mat. Får se vad jag blir sugen på att äta/laga/köpa med...
Kom fram till igår på kalaset att Janne skall hjälpa mig med att formatera om datorn och lägga in all skit igen. Och samtidigt låna min dator så han kunde kolla något i bilen som man nu bara kan göra via dator och via Windows XP och inte vista eller 7. Så det gick jag med på! :)


Och idag har det regnat för er som missat det!
Och självklart var man ute i 1 timma i konstant spöregn! Tacka vet jag regnställ och stävlar! doch har jag inga egna stövlar än... Skall Införskaffas!!!!
nej nu kom jag till den punkt att jag itne vet cad jag skall skriva mera! tjongelong!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0