1 November!

Jösses vad tiden springer iväg!!

Jaha ja.. Igår så fick jag min bästa bil tillbaka.. går bättre än någonsin ! :D
Min pappa är bäst!
Åkte med mamma till maxi och sedan till Kyrkogården och satte ett ljus och ett hjärta medlite blommor på Marcus grav.. Så fint det är där. Men vad mycket folk! Helt sinnes!!!!
Bar sedan av hem till mamma och pappa och fick mat samtidigt som jag laddade hem massa serier! så nu ligger jag i Fas med One Tree Hill, Gossip Girl och desperate Housewifes..!!
På kvällen igår åkte vi hem till Anders och Johanna.. Kollade tv och tjötade..
Följde med johanna och hämtade Jonas.. Tog en sväng förbi Marcus igen... Jäääklar vad fint det var på kyrkogården. Huuuuuur lycket ljus som helst!
Fick även Män som hatar kvinnor och The Proposal av Jonas. Vilken bra film The proposal är! :)

Så idag har jag tillbringat heela dagen i soffan.. Kollat avsnitten från Desperate.. Gryyyymt! :)
Nu skall jag ta mig ett bad och läsa lite sedan blir det att möta upp Carolina och kolla på handboll! :) yeees. mucho intressant inlägg i know!!!!
Ha det! :)

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0