Träna

ja nu är jag på g! Egon skall bort!

Ser fram emot Boxen med Carolina på Torsdag! :D Kommer dö men det gör inget.
INnan det ska jag till tandläkarn, hämta Totten och Ct ska me! vil leka med gosingen! :D hehe...



Sune är hel igen!
Blev så glad idag när vi åkte till sportlife och tränade! Min underbara lilla Polo! Bästa bilen! :)
Köra den istället för Audin!


Carolina och jag har lekt hela dagen! mysigt. Käkat tonfisksallad och senare nu på kvällen en smoothie med vaniljkesella med blåbär och hallon. Till Filmen Babe - den modiga lilla grisen!  HAHA.. undebar film!



Nu blir dte One tree hill!

Skriv Hej alla som läser! =)

Kommentarer
Postat av: Nyström

Hej Alla som Läser!=)

2009-05-06 @ 17:26:51
URL: http://nystrom.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0