Suprise!

Håller på att plocka upp 2 sopsäckar med kläder som mamma slängde i där när min lägenhet blev uthyrd.
Massa kul saker man hittar som man glömt av att man hade! :P

och hur många sportscamps tröjor kan man ha!? Tror jag har plockat fram en 10 t shirts och sen har jag en del innan det med. Sinnes! :P

Hittade ett par shorts jag köpte i Usa som passade till och med" Niiice! :)


Pratat med restaurangchefen på Bacchus idag me.. Blir jobb på Trägårn i sommar! de är niiice! :D
Så david nu vet jag exakt vart jag ska vara! Dock inte i baren! ;)

Gaaah ska bli såååå kuuuul!
Längtar som bara den! blir nog inget jobb försen nästa helg men det ska nog gå bra ändå! se sig m en massa i norrköping sålänge! :) 


Nu ska ja på dejt med michaela och emma i kungälv" Kuul! :D

hej hopp!!

Kommentarer
Postat av: kungen

räknar kallt med att du fixar bra prsier på käk i alla fall;)

2009-05-06 @ 11:01:34
Postat av: Jasmine

jadu det blir ju gentjänster isf ;)

2009-05-06 @ 11:32:54
URL: http://jasminejohansson.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0