Spotify is the shit!

Suttit och lyssnat på allt möjligt idag! :)
Just nu är det Enya. Härligt att lyssna på faktist!
mera sånt! Skall nog köpa högtalare till datorn imorgon med. så man kan dunka musik här.


Fick lägenheten i Måndags som bekant. Var på Ikea i Linköping med Tessan å fredrik i Tisdags och köpte lite, ljus, lampa m.m. En rosa lampa! ;) haha.. Otippat va.

har varit på Stadium Arena idag. Hannis jobbar där så tog bilen bort och tog en kaffe med henne och snacka skit! Jättetrevligt.. Hon guidade mig runt i Arenan. När man kom in i basket hallen kändes det precis som att man var med i one tree hill och gick in på en sådan NBA arena! :P Jag skulle vara Haley och Nathan var i Omklädningsrummet eller ngt;) Dock är denna lite mindre men coolt ändå! :) Luktar nytt och fräscht! Inne i friidrottshallen ligger mattan som var med i OS i Peking. det är lite coolt! :)

Jobbade lite senare idag med.
Jag trivs bra i Norrköping! Det är en mysig stad! :)
och på Söndag kanske jag får finfrämmat av mina gosingar! Agnes, Carolina, Michaela och Emma! Får se vilka som kan åka med! men hoppas på alla! ♥


På ett sätt längtar jag till Kungälv. Min lägenhet! Ååh vad jag tycker om den. Sen alla vänner man har där.

Tyvärr måste jag säga att det känns ibland som man glidit ifrån vissa.. ! :S
Vänner man känt länge och väl. Som att man ibland inte räcker till för att leva upp till dom.
Men på ett sätt så är det ändå dom man känt längst! Och dom jag vill umgås med resten av livet! För dom tycker jag verkligen om!


Nu tycker jag att jag har skrivit av mig ganska bra iaf! :)
Hoppas på massvis med Kommentarer nu! I like it! :)




Love You Girls!♥

Kommentarer
Postat av: Nyström

håller med dig om Spotify!!!

2009-05-28 @ 22:51:07
URL: http://nystrom.blogg.se/
Postat av: jeffe

norrköping är en bra stad! ;)



men vad är det jag har hört? ska du inte jobba vecka 1 nu? sviker du mig? :(

2009-06-05 @ 16:09:35
URL: http://jennipherjacobsson.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0