Inneboende hos Mor och Far

Ja nu har jag lämnat Järpstigen för Tvetgatan.  Bor just nu i en resväska på tvetgatan i Kungälv i systers rum och säng. Hmmm..  Iaf blir det så i 1 vecka till.   sen bär det av till Norrköping! Sweet-..

och i Onsdags, Dagen efter ankomsten till Kungälv, började jag mitt nya liv. INget godis vitt bröd, pasta ris m.m. Utan nu är det nya tider och den gamla Jasmine skall komma tillbaka. Bort med Sälen kilorna. :P

Fick en sjuk prövning idag! 
Var på Kalas hos kusinerna Jonas och Daniel, Där det bjöds på grillade hamburgare och korv,  mjuka kakor, glass, godis och snacks!  men tro det eller ej. Men Jasmine Johansson, åt endast, Hamburgerköttet med blandsallad, och 2 koppar kaffe som dessert + lite brieost!!!! Hell yeah! Vem är duktig om inte JAG!!! Man får verkligen berömma sig själv när man gör något sådant bra! Ljuger om jag säger att det inte vattnades i munnen och kliade i fingrarna när Johanna ställer fram kakfatet precis framför mig (!) Men Jonas flyttade på det!

Har också varit och tränat idag. Body Pump, känner hur träningsverken är här. Faaan va skönt det känns ändå! Lite crosstraining imon bitti kanske? 
Som blir följd av deklaration hos janne och louise. leka med barnen och sedan kalas för kajsa och fia i Kärna.


MEN! Min älskade bil Sune! Han blev lite för het i hetluften här i göteborg. Han är ju lixom van vid kyla och snö.
Så i torsdags när jag skulle köra hem ifrån Göteborg. Och precis skulle köra på motorvägen börjar den ryka ur motorhuven och temperatur mätaren står på Max! Svänger lite itill sidan och ringer pappa. Gör som han säger och låter den svalna lite och kör igen. Samma sak händer, Kommer kanske 3 km eller ngr sen händer samma sak. Hinner precis till JET tappen och parkerar där, ringer igen.  Efter många om och men kommer pappa och får bogsera mig hem. En slang hade gått sönder så kör man med det så kan motorn krascha!  Så nu får jag köra Audin istället för min Polo!
buuhuu.. men han är nog fit for fight i början av veckan igen! :)

Ja det var senaste uppdateringen ifrån Jarmo!!!!
Pusspusss

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0