Semestern är slut

Nu har  jag varit ledig i 3 dagar! heeelt sjukt!  Men det har varit härligt. Har varit ledig tillsammans med Michaela så det har varit kanon!

I Söndags var vi uomlands i hela 1 timma! Jag och Michaela skulle köra Jessica till Trysil och då passa på att åka lite i Trysil. Men det var sådant skitväder så det blev hem igen ganska fort. vilken resa det vart! helt sjuk!
Bresladd på det!!!!! HAHA..
Var hemma i Tandådalen igen vid halv 11. Hängde på Wärsan och sa hejdå till Jannie Karro å dom! Fort en vecka går.
Åkte vidare till sälfjällstorget och kollade i gallerian och åkte den till Gustavs bar och grill och käkade lunch!
Sen tillbaka hem, handlade lite och kollade filmer! På kvällen skippa vi HC och jag åkte till myrflodammen och kollade på beck! Mycket mysigt! :)

Måndagen vart brädåkning! Jag testade skidor! Gu vad tråkigt det är. Kan bero på att jag inte kan!! :P
Inget Pianot igår heller bara film! haha. 
Idag har vi åkt bräda med. Åkt en massa i Parken. Hoppat, åkt box  och ramlat! :P hhahaha.. men kul har v haft.
Jag och michis har varit ute här och försökt bygga en snögrotta, vi gav upp ganska fort och nu är man trött och skall kolla skönheten och odjuret.

Föreslog film med en annan men jobbet kallade! :P AJa.. får bli en annan dag!



IMon är det tillbaka till jobbet igen! Kul men det är inte fel med ledighet asså! hehe...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmm, Gustavs bar, va de inte där vi käka den enorma (och sjukt goda) oxfilén? :)

2009-03-10 @ 22:36:38
Postat av: jasmine

Haha jo det var d'r den oxfilen var ja! :P

2009-03-10 @ 23:20:51
URL: http://jasminejohansson.blogg.se/
Postat av: Steffi

De var på vinden så jag tog det näst bästa :) Fy fan vad söt du är på kortet.

2009-03-12 @ 19:55:31
URL: http://steffigalbe.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0